dilluns, de desembre 24, 2007

Bon Nadal

Els regals de Nadal, Reis, etc. són un monument a la ineficiència; no els repetiré ara el que ja vaig explicar-los per Halloween. Ara bé, la vida és un joc d'equilibris i trade-offs i en casos com aquest em debato entre la més estricta racionalitat econòmica i l'assaboriment d'un dels meus plaers preferits: la pràctica d'activitats que molesten als progres. Sento sovint, especialment per aquestes dates, llargues lletanies en contra del consumisme nadalenc, sobre el materialisme que impregna aquestes festes i com aquest les allunya del seu autèntic esperit, que segons sembla té a veure amb no comprar coses. L'espectacle dels carrers comercials plens a vessar de gent comprant regals és quelcom que molesta a la progressia europea i, en conseqüència (per un raonament bayesià) és molt possible que sigui positiu per a la immensa majoria de mortals. No m'estranyaria que recentment hagin descobert que tota aquesta orgia consumista és d'allò més nociva pel nostre planeta moribund...així que si em permeten els recomanaré que no només vagin a comprar molt sinó que hi vagin amb el seu vehicle privat ple fins dalt de carburant. Si tenen un tot terreny molt millor, no hi ha com circular per Barcelona amb una bèstia d'aquestes enormes i una simpàtica enganxina al vidre del darrera, com la que em va regalar un bon amic americà aquest estiu: Altres postals que traspuen esperit nadalenc:












En fi, bon Nadal a tothom!


3 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Bon Nadal, Sr. Director.

7:39 p. m.  
Blogger Jordi Coll ha dit...

Visca.

2:51 a. m.  
Blogger espiadimonis ha dit...

Unes postals magnífiques. Bon Nadal també per a tu.

12:07 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici