dimarts, de novembre 27, 2007

Bianca

Una de les coses que més m'agraden d'Internet és la capacitat que té per posar-nos cara a cara amb la nostra naturalesa. Es veu que un dels blogs personals amb més visites d'Internet (sobre les 15.000 diàries i creixent cada dia) és el d'una noia espanyola que es diu Bianca. És puta. Avui me l'he mirat i m'he quedat impressionat, és interessantíssim.
En tu blog confiesas que eres puta.
"Claro. Todas las mujeres somos unas putas. Todas nos hemos acostado alguna vez por dinero o por interés. Pero la vida te enseña que, si eres inteligente, tienes que ser puta. Además, ser puta es una de las profesiones más fáciles y placenteras del mundo. Desde aquí quiero recomendar a todas las jóvenes españolas que se hagan putas. Ganas pasta. Eso de ser mil eurista y esclavo para los hombres, que son subnormales"
Magistral. És evident que a aquesta noia no li cal anar a la facultat d'economia per aprendre el concepte d'avantatge comparatiu i a moltes noies (els nois ho tenim més complicat, hi ha menys demanda) els aniria tot molt millor a la vida si entenguessin aquest concepte i tinguessin menys prejudicis.
Però la seva genialitat com a microeconomista aplicada (no és broma!) no s'acaba aquí: en un altre post il·lustra meravellosament el concepte, tan estudiat per la microeconomia, de la senyalització (com a possible resposta a un problema d'informació assimètrica). Vegin, vegin:
"Por la noche, cuando salgo de marcha, siempre la armo. Si voy con un grupo de chicos provoco jaleos y peleas. El que me defienda, el que se parta la cara por mi, a ese me lo follo. Este video es de una vez, que robé una señal de tráfico. Realmente se trata de un proceso de selección. Me sirve para identificar al que realmente le gusto y al más hombre de todos".
Si mai escric un llibre de microeconomia aquesta serà la cita introductòria al capítol de senyalització.
No es perdin el blog d'aquesta noia, un exemple magnífic de clarividència i pensament lliure.