dissabte, de desembre 16, 2006

Pinso de dissabte

Stephen Hawking deia fa temps que viatjar a través del temps no serà mai possible. La prova: no rebem turistes del futur.






Viatjar al passat és un niu de paradoxes: matar el teu avi abans que conegui la teva àvia.


O no, perquè si ho haguéssis fet no existiries, condició necessària per poder matar el teu avi.


És a dir, és impossible que algú viatgi al passat i mati un avantpassat directe perquè senzillament no pot existir aquest algú. Però si no pot existir és precisament perquè ell ho ha fet impossible, matant el seu avi. Com ho ha fet, si no existia?


Un bon merder per un dissabte gandul, també.

5 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

6 paraules :

Amor verdadero, ¿es sólo el primero?

Que algú em desmenteixi sisplau... em deprimeix aquesta frase.

10:17 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Em sembla molt bé això del pinso però espero amb candeletes la carnassa de demà.

1:14 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Això ja ho deia Doc, a Regreso al futuro

1:34 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Es curiós, en altres posts recrimines a la gent per parlar d'economia si no están estudiant una carrera relacionada o tenen uns coneixements profunds, ¿com goses ara parlar de física relativista si no crec que entenguis ni la cinemàtica newtoniana?

No malinterpretis aquest comentari, ja em sembla prou bé que intentis aproparte a la física, pero tolera a qui intenta aproparse a l'economia (tot i que sigui des de un punt de vista diferent del teu).

2:52 p. m.  
Blogger El Director ha dit...

Jo no parlo de física relativista, cito frases i paradoxes que em criden l'atenció. No pretenc donar lliçons a ningú ni defensar cap teoria d'un tema que com bé dius no domino gens. Altres no tenen la mateixa delicadesa amb l'economia.

4:17 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici