dijous, de juliol 31, 2008

Eleccions

Ja els he explicat moltes vegades quin és el meu criteri de decisió quan no disposo de prou informació: defensar allò que molesta a un nombre més gran de progres. És un raonament estrictament bayesià, de fet. Doncs això, ara que s'acosten eleccions als Estats Units i molts a Europa comencen a lladrar a favor dels demòcrates (sempre especificant que són gairebé tan dolents com els Republicans), em permeto aportar el meu granet de sorra al debat sobre què seria el millor per al planeta...
Algú dóna més? [Recordin el meu criteri!]

Via Can Coll.

6 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Jordi,

perdona que et faci un apunt un pèl friky, però crec que és important: cada vegada que escriguis "progre" no cal que ho posis en cursiva. És una paraula ja acceptada per l'Institut d'Estudis Catalans:


progre

m. i f. [LC] Persona d’idees avançades i capteniment anticonvencional.


Salutacions,

8:53 p. m.  
Blogger El Director ha dit...

Gràcies, serà un descans. Ja veus que és una paraula que utilitzo sovint!

9:00 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Certament, la definició del mot és d'allò més progre.

6:51 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Dissenteixo profundament amb l'IEC. Al meu parer la definició és clarament subjectiva, doncs jo opino que un progre té, paradoxalment, un capteniment retrògrada, gens modern i del tot contradictori amb la llibertat individual.

10:33 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Un tàndem Reagan-Thatcher molestaria molt.

9:54 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

També penso que McCain deu molestar molt. Només veig gent de dretes barallant-se per fer-se fotos amb l'Obama!

9:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici