dissabte, de setembre 01, 2007

Abstenció

Poc a afegir a l'article d'ahir d'en Xavier Roig a l'Avui. A les properes eleccions intentaré ser fora del país per no tenir temptacions de legimitar aquest sistema putrefacte amb la meva participació. Encara que és veritat que ara dic això i després, durant la campanya, és fàcil que els sociates em convencin per anar a votar. Només cal que insisteixin suficientment amb el perill d'avenç de 'la dreta' que suposa votar CiU o al PP. I si CiU respon amb la seva lletania típica per intentar convèncer l'elector de la seva condició de partit socialdemòcrata (sobretot, de dretes no!), al final només em quedarà votar als hereus del millor president que ha tingut Espanya des que la conec.

19 comentaris:

Blogger Pedro ha dit...

Aznar no li arriba a la sola de la sabata a Suárez...no diguis bajanades...

7:32 p. m.  
Blogger Tumbaíto ha dit...

¿La política económica del gobierno de Suárez fue menos mala -¿hay políticas económicas buenas?- que la de Aznar?

2:02 a. m.  
Blogger Guillem Casas ha dit...

En el fons, votar a qui dius seria contraproduent, val més que et facis el despistat aquell dia... Jeje!

12:04 p. m.  
Blogger Xevi ha dit...

Perquè cony no hi ha un puto partit lliberal català?

PERQUÈ??????

10:16 p. m.  
Blogger Xevi ha dit...

Jo també acostumo a abstenir-me d'anar a votar per les mateixes raons.


Per cert, (no ve al cas però és igual). Perquè els independentistes catalans tenen tantes ganes d'independitzar-se d'Espanya i dependre d'Europa? N'estic fart de l'europeisme dels catalans! Jo vull una Catalunya independent, però si tantes ganes volen de pertànyer a una Unió, prefereixo mil vegades l'Unió d'Estats d'Amèrica aka USAAAA!

10:30 p. m.  
Blogger Maiol Sanaüja i Soler-Rossell ha dit...

Jordi, francament, cada dia em quedo més perplex quan dius aquestes coses. Tanmateix, penso que hauries de seguir la recomanació d'en Guillem Casas o, inclús, fer-te la pregunta que es formula en Xevi. Per què no et predisposes a fundar un Partit Liberal Català de soca-rel d'una vegada per totes i així, mentre et puguis mirar el melic, també vetlles per la nació que voldries veure-la ufana i llibertària des del teu punt de vista? De debò, crec que una actitud en evadir la realitat o refugiar-se és contrapruduent per Catalunya. El Liberalisme que en tants articles parles té cabuda a casa nostra perquè suposadament hi ha un partit que no l'abandera. Fes el cop de cap si us plau, no és perquè vulgui i menys encara hi simpatitzi ho saps, però realment val la pena que canalitzis el teu pensament i el posis en pràctica.

PS: Un apunt per en Xevi, també. La Unió Europea no serà mai com els EUA, ni tendirà a convertir-s'hi ni s'acabarà de trobar-hi la formula escaient. L'únic motiu plausible que fa arronsar la idea sabeu quina és? Doncs que mentre els EUA són una única nació, a Europa encara topem amb greuges endèmics de caràcter nacional on hi ha estats que volen preponderar per damunt d'altres i aquests mateixos desitjarien aniquilar minories nacionals i pobles oprimits.

1:15 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Maiol, al final del primer paràgraf ja m'havia adormit.

2:27 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Doncs si t'has adormit és perquè té raó el xaval! Tot i que tampoc diu cap mentida, jo raonaria per què t'adorms xDD?

3:37 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

No hi ha cosa més coherent que un independentista votant al PP...

10:37 p. m.  
Blogger El Director ha dit...

jon, què et sembla un liberal votant CiU?

12:58 a. m.  
Blogger Xevi ha dit...

Un lliberal votant CiU és millor que un lliberal que vota ERC però pitjor que un lliberal que votés el Partit Lliberal Català si existís.

Si no el crea ningú ho acabaré fent jo.

1:01 a. m.  
Blogger Marchelo ha dit...

Vaig prometre no escriure més aquí per evitar taquicardies, però no puc més... George of the Tower dixit:

"M'has fet pensar, sí senyora, que ja en tinc prou de regalar-vos lliçons gratuïtes d'economia, de regalar-vos les meves idees, el meu temps, les meves reflexions, el fruit del meu treball, del meu esforç. No crec que hagis llegit mai Ayn Rand, però no podia acabar d'altra manera: Who is John Galt?"

Quan vas a dormir no tens remordiments per ser tant insultanment pedant? Tot això ho has après del teu admirat Aznar? O de veritat t'ho creus? Haig de reconèixer que té mèrit anar tant "del pal" i que la teva legió de seguidors no es sublevi. I és que considerar el què escrius un regal... ho deus dir de broma, suposo!

A mi em faria vergonya sortir al carrer havent dit tot això... com a mínim et podries haver posat una foto del Miliki, de la abeja maia o del Blas, així tots tindriem més clar que l'únic que pretens es entretendre al personal fent el pallasso.

11:28 a. m.  
Blogger Jordi Coll ha dit...

El Carod a l'entrevista del Sala Martín es declarava liberal jaja

2:50 p. m.  
Blogger El Director ha dit...

Marchelo, és molt senzill: pots triar entre A o B. Si tries A és perquè la prefereixes a B, ets més feliç (et genera més utilitat, en economista). Pensa en A com llegir el que escric i B no llegir-ho. Tu em pagues alguna cosa per escriure? No, oi? Com tothom. Doncs la diferència entre la utilitat d'A i la de B és un regal que et faig. Ho entens ara?

1:46 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Dir que el PP és liberal és no tenir-ne ni idea.
Ser independentista i votar el PP ja és de manicomi.

11:50 a. m.  
Blogger El Director ha dit...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

2:59 p. m.  
Blogger El Director ha dit...

Em pots citar la frase on jo dic que 'el PP és liberal', anònim?

2:59 p. m.  
Blogger @JoakimVivas ha dit...

Si aquest país el governa un partit liberal, emigro.

10:50 a. m.  
Blogger Xevi ha dit...

Tant de bo emigris, seria un vot menys obstaculitzant la lliberació de Catalunya.

10:32 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici