dissabte, d’agost 11, 2007

Vacances

Durant les properes setmanes publicaré amb escassa freqüència. Me'n vaig de vacances i ja sé que podria seguir publicant perfectament però precisament tinc ganes de descansar d'aquesta ocupació. I mira, si encara cobrés alguna cosa per tot plegat potser m'ho miraria diferent, però francament, deixar de regalar les meves idees durant uns dies no em sembla cap pecat. Comptin que tornaré amb la freqüència de sempre al voltant de l'11 de setembre.
Per al temps lliure que els deixo els proposo algunes recomanacions de lectura:
1. 'Freedom and Neurobiology', del filòsof nord-americà John Searle.
2. 'El Perfecto idiota latinoamericano', d'Álvaro (fill de Mario) Vargas Llosa i altres. No facin cas de l'adjectiu 'latinoamericano', serveix també per retratar la mentalitat dels progres europeus.
3. 'The myth of the rational voter', de Bryan Caplan.
4. Només per l'Enric Vila, el Miquel Colomer i l'Otger Miralles: 'Principles of Economics' del Gregory Mankiw. La norma per agafar-lo del dret és que mirant el llibre per la portada on hi ha la il·lustració d'un mercat pogueu llegir el títol com llegiu qualsevol altra cosa. Si no us en sortiu em podeu enviar un mail i us passaré informació més detallada.

7 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

jeje.. no saps tu que hi ha gent que només llegeix "literatura" i no estan disposats a entrar en disciplines d'eunucs operaris?

1:38 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Ah!, si! Bones i merescudes vacances

1:39 p. m.  
Blogger Xevi ha dit...

M'encanta el "Principle of Economics", tot i que el tinc en castellà.

2:09 p. m.  
Blogger Nairu ha dit...

El Perfecto idiota latinoamericano', d'Álvaro (fill de Mario) Vargas Llosa i altres

¿ Cómo puedes despachar al gran Carlos Alberto Montaner, uno de los más lúcidos liberales vivos con ese i altres ?

Eso guárdalo para personajes irrelevantes. Por ejemplo, podrías decir, Convergencia y el Otro.

5:56 p. m.  
Blogger Dessmond ha dit...

Bones vacances.
Bona tornada.
Jo et recomano vivament la Carta encíclica del summe pontífex Benet XVI: Déu és amor. Potser d'aquesta forma arribes a reconciliar-te amb tota aquesta colla pessigolla. Amén.

10:18 p. m.  
Blogger Moré ha dit...

Bones vacances i millor tornada

10:27 p. m.  
Blogger Lucía B. ha dit...

¡Me parece muy bien que recomiendes el manual del perfecto idiota jordi! Pásatela bien en tus vacaciones.

5:45 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici