dimecres, de desembre 20, 2006

No sóc l'únic

'Si el govern és incapaç de complir amb èxit una tasca que li pertoca com és recaptar impostos, com podem confiar-li tasques que s'escapen a la seva competència natural com són l'administració dels hospitals i les escoles?'
Xavier Sala-i-Martín
Fa unes setmanes vaig exposar aquest mateix dubte en termes molt similars. Desconeixia que la meva suggerència calcava aquesta formulació del Xavier.
Alguns reconeguts liberals, en privat, em van dir que el meu post era una autèntica barbaritat. Una aberració des de múltiples perspectives i que més valia que no ho digués gaire fort sinó volia fer més el ridícul.
M'agradarà veure la resposta quan li comenteu a ell aquesta opinió, molt respectable, no cal dir-ho.
Algú gosarà?

3 comentaris:

Blogger Guillem Casas ha dit...

Jojo! Pobres 'reconeguts literals'. Crec que a partir d'avui deixaran de ser-ho.

Ara bé, jo mantinc la meva postura.

12:09 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Ni que Xavier Sala-i-Matín fos una eminència en l'economia...

10:21 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

jaume, deixa-ho.

5:52 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici