dimecres, de març 05, 2008

Fede i Chacón

El Federico, l'únic que fa un programa de radio que m'escolto (juntament amb La Linterna del César Vidal, els vespres a la Cope) donava la benvinguda aquest matí als indecisos que escolten la Cope seguint el consell del PSC.
Alguns eslògans:
-"Indeciso catalán que nos escuchas, quieres aún más corrupción? Pues vota a Carme Chacón!"
-"Más Filesa y Corrupción? Vota al partido de Chacón!"
-"Más Gal? Y más corrupción? Pues vota a Carme Chacón!"
Per cert, aquesta nit he estat a punt de vomitar quan he sentit a la Chacón dir que exigirien la publicació de les balances fiscals. Però aquesta dona no és ministra del govern que NO les publica? Tal com va la campanya, és possible que acabi votant i tot.

2 comentaris:

Blogger indi ha dit...

Hola, me gusta mucho tu blog, y suelo leerlo, pero, si me lo permites, y como estamos en unas fechas especiales, quisiera comentar otra cosa.
Si eres una persona luchadora, idealista, exigente. Si te consideras de izquierdas, o incluso de centro, y no te convence la política de Rodríguez Zapatero, dale una oportunidad a una persona que también es luchadora, idealista, y exigente: Rosa Díez. Si todavía no conoces la página web y el programa de su partido, Unión Progreso y Democracia (UPyD), por favor, haz click aquí y dedícale unos instantes. Ten en cuenta que Rodríguez Zapatero se presenta para el Senado junto a Esquerra Republicana de Catalunya, que ha planteado un referéndum de independencia para dentro de algunos años. El próximo domingo no te quedes en casa: acabemos con el bipartidismo y con el poder de los partidos nacionalistas. Vota a UPyD

12:50 a. m.  
Blogger Jordi Coll ha dit...

Segur que el llegeix molt sovint.

5:44 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

Enllaços a aquest missatge:

Crear un enllaç

<< Pàgina d'inici