divendres, de febrer 15, 2008

Caricatures

Em sumo a la iniciativa d'alguns diaris que encara defensen la llibertat d'expressió (i de l'amic Coll) de publicar de nou les caricatures de Mahoma que han estat a punt de costar la vida a qui les va dibuixar.

Revivint aquella història lamentable, quan a l'Orient Mitjà es cremaven ambaixades de Dinamarca i fins i tot el president de la República Francesa exigia als diaris que no les publiquessin, etc. em torna aquell fàstic profund davant del comportament dels progres occidentals, que només semblen defensar la llibertat d'expressió quan es tracta de fer burla del Papa i dels Catòlics i en canvi són els primers a demanar respecte i no sé quantes coses més quan són els practicants d'una altra religió els ofesos. Jo em considero el que el gran Bryan Caplan anomena 'equal-opportunity offender'.

3 comentaris:

Blogger Jordi Coll ha dit...

L'amiga Annie ho arreglaria ràpid: "We should invade their countries, etc..."

6:42 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

El dia que algú manifesti públicament que l'holocaust no va existir i sigui empresonat per aquest motiu, us vull veure a tots els liberals, en solidaritat amb l'individu en qüestió, declarant solemnement als vostres blogs que l'holocaust no va existir.

Nota: per evitar malentesos innecessaris, diré que jo considero que l'holocaust SI va existir, que crec que va ser una barbaritat molt gran, que les seves víctimes em mereixen tot el respecte, i que sento un profund menyspreu cap als seus autors i simpatitzants.

11:23 p. m.  
Blogger Jordi Coll ha dit...

?

1:12 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici