dissabte, de juny 23, 2007

Petards

A mi tampoc no m'agraden els petards, avui que és Sant Joan i tothom opina sobre el tema. Confesso que caminaria molt més tranquil pel carrer de davant de casa si els prohibissin, però admeto que un mínim apreci per la coherència m'impedeix demanar-ne la prohibició. M'explico: estic a favor del dret a posseir metralladores d'assalt a casa teva per volar el cervell a qui pretengui violar la teva propietat privada. La segona esmena a la Constitució dels Estats Units em sembla una genialitat. Jo sóc coherent. Bé. Seria interessant que el mateix apreci per la coherència el mostressin els buròcrates que ostenen el poder polític i de la mateixa manera que no ens permeten tenir armes a casa per defensar un dret bàsic com el de la propietat privada no permetessin que qualsevol bèstia de 15 anys circuli per la via pública amb mig quilo de pòlvora al damunt. O bé que ens deixin tenir armes a casa i, en bona lògica, comprar tants petards com ens doni la gana. Aleshores sí.

7 comentaris:

Blogger Guillem Laporta ha dit...

jajajajajaja estas torrat, però fa gràcia.

5:39 p. m.  
Blogger Vida quotidiana ha dit...

Jo acabo de penjar una entrada precisament parlant d'aquest tema. M'és igual si sóc coherent o no: jo directament en limitaria la venda i l'ús. No pot ser que t'hagis de refugiar a dins de casa a menjar la coca perquè el teu veí decideix tirar coets mida XXL, els quals, casualitats de la vida, van a caure al jardí de casa teva.

12:43 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Francament, jo prefereixo un nen de 15 anys passejant pel carrer amb mig kilo de pòlvora que amb una pistola de les que ampara la segona esmena.

Deixo de ser coherent per això?

Me's ben igual.

1:17 a. m.  
Blogger Us en recordeu? ha dit...

Dorm tranquil, Jordi, tranquil, que per sort per a tu i per a mi, la UE ja pretén prohibir els petards als menors de 18 anys.

Tot té solució.

1:17 a. m.  
Blogger Xevi ha dit...

Jo el que trobo és que som una colla d'imbècils que, no contents amb acceptar de bon grat l'expoli al qu'ens sotmeten els Castellans, ens posem de quatre grapes i amb el cul mirant a Europa. I tothom és europeïsta i tothom vol ser europeu. Que si Catalunya ha de mirar a Europa, Europa, Europa i bla bla bla.

I ara va i uns senyors d'Europa que ni han nascut, ni viuen, ni treballen, ni tant sols s'estimen Catalunya han de decidir si a Catalunya els nens de 12 anys poden tirar coets o no.

I els independentistes, que tant poc suporten el govern de Madrid (a uns 500 km) ara prefereixen acceptar les ordres d'un govern que està molt més lluny.

Ni Madrid ni Europa. Prou n'hi ha de llegar la pròpia llibertat a altri.

God bless Amèrica i tant de bo la futura Constitució Catalana tingui una segona esmena com la d'USA.

10:20 a. m.  
Blogger PETATS A ULTRANÇA ha dit...

No té res a veure tenir metralladores i tenir petards, perquè una cosa és defensiva i l'altre d'oci.
Jo penso que han d'estar les dos coses permeses i els petards amb els que es fan més gamberrades no els tiren precisament menors d'edat sinó inútils que ja fa anys que tenen pels als ous.

9:54 p. m.  
Blogger Xevi ha dit...

Quanta raó i què poques bales, vigilantlentorn.

12:36 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici