dilluns, de maig 28, 2007

Paritat

Ahir vaig votar sense saber que fa dos mesos es va aprovar la llei de paritat i qui va votar-hi a favor. Si ho hagués sabut els puc assegurar que no hagués votat a cap dels partits que hi van votar a favor, conjunt que ara sé que els inclou a tots (els que tenen representació al Congrés) excepte el PP, que es va abstenir. Admeto la culpa de la meva ignorància, però el cas és que mentre a la península es perpetrava aquest darrer atemptat contra la llibertat individual jo era de vacances a Califòrnia i no llegia diaris espanyols. Entre ahir i avui em vaig informar dels detalls de la llei: si els polítics volen posar-se les coses difícils en la confecció de les llistes a mi ja m'està bé, però el que no puc païr de cap manera és el capítol dels consells d'administració de les empreses. El que més greu m'ha sabut és saber que CiU va votar que a aquesta atrocitat. En conseqüència ja anuncio que a les properes eleccions generals el meu vot serà per l'únic partit que no va accedir a empassar-se aquesta llei repugnant. La meva paciència té límits.

23 comentaris:

Blogger Un indígena ha dit...

Efectivament, aquest abús a les llibertats més elementals va passar com si res, i tothom content. I quan vaig escriure la meva opinió (en la línia del que dius), no et perdis tot el que em vaig haver de sentir.

10:49 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

No em crec que votis al PP

11:56 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Però CiU no era de esquerres? Tu no et consideraves de dretes? Tan que has aclamat a Aznar i ara no tens collons per votar el PP?


Que trist... com mínim sigues coherent.

12:25 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

És un escàndol! I si resulta que la millor opció és que tot el consell d'administració d'una empresa estigui format per dones? Només podran posar el 50% perquè els homes també s'empararan en la llei de paritat? Quina vergonya...

Apa, a passar-ho bé!

11:43 a. m.  
Blogger Jordi Coll ha dit...

Anònim, torna a llegir el post.

1:52 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Jordi coll, llegueix aquest post i el següent.

2:32 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Jordi coll, llegeix aquest post i el següent.

2:33 p. m.  
Blogger Pedro ha dit...

ergo, el teu vot serà per l'únic partit que no condmena el franquisme?

3:42 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

la pròxima serà per incloure els gays en les llistes.

5:24 p. m.  
Blogger Xevi ha dit...

Sí, lo de la paritat als consells d'administració ja és es colmo. Ara només falta que als consells d'administració de les empreses hi hagi un 10% reservat als discapacitats mentals. Deu ser la pròxima cosa que votaran.

5:43 p. m.  
Blogger Xevi ha dit...

Sobre les eleccions generals, penso que sempre és millor que el govern d'Espanya sigui del PP que no pas del PSOE. No només per les seves polítiques econòmiques, sinó perquè la dreta no menteix per sistema com ho fa l'esquerra, i sobretot en el tema nacional, no són un llop amb pell d'ovella com és el PSOE, que espanyolitza Catalunya deu cops millor que el PP.

Sobre CiU, pobrets, si es dediquessin a ser la dreta lliberal de Catalunya els aniria molt millor. Penso que a Catalunya hi manca un partit liberal que aglutini el vot de l'empresariat. Segurament molta gent que vota al PP a Catalunya deixaria de fer-ho d'existir un partit lliberal català.

5:47 p. m.  
Blogger Pilar ha dit...

Uno más! jaja

7:50 p. m.  
Blogger El Director ha dit...

Pedro, em sembla molt més rellevant que un partit sigui capaç de no votar a favor d'una atrocitat com la paritat als consells d'administració que no pas que rebutgi votar a favor de les proposicions que els partits de l'esquerra ressentida presenten cada any per fer retratar el PP sobre una guerra de fa 70 anys i una dictadura que es va acabar en fa més de 30. No crec que homes com Rajoy, Piqué, Matas, Gallardón, el mateix Acebes o la senyora Aguirre tinguin cap simpatia pel franquisme, francament.

8:33 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Aqúí falten barres de pa.

9:17 a. m.  
Blogger Guillem Casas ha dit...

No cal pas posar-nos nerviosos i votar al PP, home! Vota a un d'aquests minoritaris si més no, algun trobaras que regali viatges a Califronia o alguan cosa per l'estil!

10:52 a. m.  
Blogger Pedro ha dit...

Bé, la relació del pp amb el feixisme és similar a la de Icv amb el comunisme, crec jo, i això es nota.
la mostra d'antiliberalisme més gran que hem tingut a Espanya han estat els dos cops de porta a les opes de gas natural que ha fet el pp, l'argument, no podien marxar "fuera de territorio nacional".

3:37 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Pedro chato a vere si ens informem una mica abans de dir bestieses.

9:48 p. m.  
Blogger Pedro ha dit...

albert, el postfalangisme és lo que és, no es pot maquillar. because he's my friend. tanta caspa potser tapa el subjecte. potser t'has d'informar tu.
aquí quelcom que potser et pot interessat, la història de la opa ben explicada:
http://www.ramontremosa.com/ramonnews/data/upimages/ARTICLES_AVUI/2003_08_23_GAS_NATURAL.PDF

10:48 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

no entraré ara a discutir bestieses

11:01 p. m.  
Blogger Pedro ha dit...

és que jo no estic discutint res, simplement estic posant al teu servei mitjans perquè t'informis del desastre que suposa la política de privatitzacions del Pp. si tu rebutges aquests mitjans i prefereixes no aportar cap dada i seguir en la feliç ignorància és problema teu, jo no estic obligat a més.

12:22 a. m.  
Blogger Jordi Coll ha dit...

Pedro, who is your friend? El postfalangisme?

12:24 a. m.  
Blogger Francesc Rodríguez ha dit...

En realitat, en el que afecta al consell d'administració, la llei només "recomana". Obliga en les llistes electorals pel que he entès, però recomana en els consells d'administració. Segueix sent una tonteria, però tampoc cal escandalitzar-se tant... potser una menció a un cas més greu de retallada de les llibertats com és Guantanamo estaria bé.

8:32 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Pedro: els principals enemics del lliberalisme ÉS EL PSOE PER POSAR TOTES LES TRABES POSSIBLES A UNA OPCIÓ DE COMPRA SUPERIOR COM VA SER LA DE E.ON.

Sr. Director: m'alegro de que amb seny decideixis votar al PP. Jo ja fa un temps que vaig quedar desencantat de CiU.

2:15 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici