divendres, d’octubre 20, 2006

Folla't a la dreta!

Bé.
L'última dels comunistes d'Iniciativa és l'edició d'uns pamflets on es llegeix aquest agut eslògan: Folla't a la dreta!
D'acord, parlem-ne, però primer a veure què és això que ens volen fer exactament aquests, perquè la subtil exhortació no vol dir més que 'folla amb tu mateix ubicat a la dreta' i a mi que em diguin on exactament ho hem de fer ja em sembla excessiu, fins i tot pels marxista-leninistes d'Iniciativa. Sintaxi comunista, molt revolucionària tota ella. En sintaxi tradicional, però, aquest a la dreta és un circumstancial de lloc que no ofereix cap dubte, similar a dir: 'folla-te-la a casa meva' o 'situa't a l'esquerra, burro!'. Són molts anys d'educació pública dissenyada pels sociates i els fruits en forma de joves analfabets comencen a ser madurs i a punt per recollir.
Feta aquesta objecció reaccionària, el contingut del missatge (que deu ser Folla't la dreta!) no em sembla gens ofensiu. Com diu avui el Salvador Sostres: la dreta sóc jo i no m'ofenc. Jo tampoc. De fet, sempre ha estat molt habitual i benvingut el sexe interideològic, entès habitualment com: home d'ordre es folla femelles comunistes, sempre que siguin guapes, per descomptat, en hotels de luxe de capitals mundials, previ sopar a restaurants d'Estrella Michellin. No es pot dir que descobreixin res aquesta colla d'indocumentats. Una altra cosa és que cansats de l'endogamia de follar-se només companyes de partit, sempre molt diposades a tot, bé prou que ho sabem, els camarades hagin decidir provar coses noves, comportament molt propi d'aquest tipus de gent. Si és així, bé també.
De totes maneres la tieta Saura ja ha fet retirar l'anunci (no sé si per pudor gramatical o per l'habitual integrisme del políticament correcte) dels seus cadells procaços i tot torna a la grisor i l'encarcarament de les tradicionals campanyes electorals catalanes, que si no fos per gent com el David Madí amb el seu DVD o el Xavier Sala i les seves entrevistes genials, faria temps que haurien deixat d'interessar-me el més mínim.
I si no els importa, els deixo que tinc cita amb la companya Alexandra, de les joventuts del partit socialdemòcrata grec. Diuen que l'eslògan d'Iniciativa se l'ha pres molt a pit, ella. Fins demà.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici