dissabte, d’abril 28, 2007

Diàlegs platònics

Chicago, divendres 20 d'abril, 2007. Tres estudiants passegen per Michigan Avenue, la Cinquena Avinguda del Midwest.

Observació: un motorista sense casc.

Diàleg:

I: Que bèstia, no porta casc!
Director: Pitjor per ell, em sembla una magnífica estampa de la llibertat.
I: Perdó?
D: Bé, [teoria liberal estàndard sobre l'aberració que suposa l'obligatorietat de portar casc].
I: Però és evident que hi ha gent irracional i és necessari que el govern els obligui a posar-se el casc. Els salva la vida.
D: Gent incapaç de prendre les decisions correctes per ella mateixa, vols dir?
I: Just.
D: Aleshores estaràs d'acord amb mi que aquests individus no haurien de poder votar tampoc, no?
I: Ets un fill de puta.
(...)

10 comentaris:

Blogger Daniel Vicente Carrillo ha dit...

Un fill de puta brillant.

1:09 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

AIXÒ TÉ DE PLATÓ EL QUE TU DE BALLARINA DEL BOLSHOI. ETS UN COI DE PEDANT ILLETRAT. A VEURE SI LLEGEIXES MÉS, EL FEDÓ, PER EXEMPLE (SI, HOME, UN DIÀLEG DEL PLATÓ QUE CITES, INÚTIL)

5:32 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb el que dius.

Aquesta gent no hauria de poder votar.

4:11 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

m'ha encantat

4:47 p. m.  
Blogger Moré ha dit...

Jo estic d'acord amb que es deixi lliure el portar casc sempre que la sanitat sigui enterament privada. Si es volen fer mal , que s'ho paguin ells.

Motiu: Jo no tinc pq pagar les lesions que es facin aquests individus.


En quan a si han de votar o no ... jo no considero que el mencionat motorista no tingui res al cap. No fa pas massa anys que el casc no era obligatori, ni els cinturons de seguretat... ni i la gent no estaba "tarada", m'enteneu?

10:27 p. m.  
Blogger Guillem Casas ha dit...

Jajajaja! És vostè molt gran Sr. de la Torre.

Diguem -i aviam si estem d'acord en això- que imposar el casc és quelcom totalment d'idiotes però que imposar un límit de velocitat sí que pot esdevenir necessari quan aquest individu pot matar-me a mi. Pot ésser correcte això? I potser seria un cas en què s'intervé en la llibertat individual (tot i que tenim clars exemples en què això no seria necessari com en el cas d'Alemanya).

Això de la llibertat, fins al punt on entres en la dels demés, crec jo que va molt relacionat al bon ús que els individus de cert país en facin.

Pel que fa al vot... no et sembla que en democracia un grillat te dret a votar un altre grillat? És una putada la democracia si vius en un país de grillats (I know)! Ara bé, ell també pot pensar que el grillat ets tu per votar a qui votes! És complicat això del vot discriminatori.

Vagi bé!

3:26 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

això em recorda alguna cosa...

tiu no sabem gaire res de tu!!!a vera si ens poses el dia, via mail x exemple.

Apa gaudeix d'aquesta merda de pais

11:10 p. m.  
Blogger Us en recordeu? ha dit...

Des dels pinyolaires, volem fer saber al nostre company de les Torres que, efectivament, aquesta gent NO pot votar.

Llegint "La rebelión de las masas", o bé llegint "Un soñador para un pueblo", t'adones que és millor que gent com tu no voti.

6:26 p. m.  
Blogger Echeva ha dit...

jajajajaaja
K bo!!!
Que, quan estas de tornada?

10:48 p. m.  
Blogger Un indígena ha dit...

Molt bo. Sempre he pensat que les restriccions, les prohibicions que no afecten a tercers són absurdes i són un abús, com ara portar cordat el cinturó de seguretat. Això sí: com diu en moré, després sanitat privada si us plau.

11:25 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici