dissabte, de febrer 17, 2007

Gràcies

Article que em dedica el Salvador a la seva web. Molt generós.
Confesso que no vaig entendre mai res de Salvador Sostres fins que no el vaig conèixer, i els asseguro que ho havia llegit pràcticament tot quan el vam anar a trobar aquell dissabte al Tirsa.
Ser amic del Salvador no vol dir tenir un número més al mòbil: és un estil de vida.
Tot això em recorda el que costa llegir columnistes en català que s'elevin per sobre de la mediocritat que et fa comprar el Financial Times. A part del Salvador, en salvo tres: el Joan Oliver, el Jordi Graupera i l'Alfons Quintà. Primer nivell. Un cop llegits obrin el FT i no perdin més el temps.

5 comentaris:

Blogger Raül Alcón ha dit...

Com t'estima el tiet.

Bé, no és pas l'únic que et troba a faltar company.

11:47 a. m.  
Blogger Fr ha dit...

Molt bé l'article del Sostres Jordi! hi estic d'acord però jo precisaria que la teva principal qualitat és la intel.ligència compassiva.
A banda d'aixó, no et perdis l'article de Xavier Sala avui a la Vanguardia.
Alf.

11:53 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Aquestes preguntes sobre les drogues... no creus que tal com estan plantejades les opcions, el resultat serà totalment sesgat?

12:16 p. m.  
Blogger Pilar ha dit...

Wow, puedes estar orgulloso porque lo que te ha dicho no lo dice cualquiera... ;-)

6:18 p. m.  
Blogger Odalric ha dit...

També ho ha fet públic al Singular...

Deu ni do :)

6:28 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici