divendres, de febrer 13, 2009

Wilders de nou

Arriben males notícies des del Regne Unit: a l'aeroport de Heathrow, la policia ha denegat l'entrada al país al diputat holandès Geert Wilders, l'autor d'aquell documental sobre l'Islam, Fitna, que va treure al carrer les masses d'islamistes moderats per demanar-ne l'execució immediata. El diputat pretenia parlar sobre el seu documental a la Cambra dels Lords, convidat per Lord Malcom Pearson, però el Foreign Office ha considerat que la seva presència al país suposava "una amenaça a interessos fonamentals de la societat" i l'ha enviat de tornada a casa després de retenir-lo durant unes hores a l'aeroport.
Però el govern de Sa Majestat no n'ha tingut prou admetent simplement que no estaven disposats a assumir el cost dels saraus que s'organitzen cada vegada que es fa publicitat d'aquest vídeo, a portar amb discreció aquesta nova humiliació del fonamentalisme a l'Estat de Dret i a resar perquè la gent se n'oblidi de seguida.
No senyor, ha hagut de sortir un portaveu del Ministeri a donar substància ètica al que podia haver passat per simple covardia, pronunciant una frase que em sembla inquietant en boca d'un govern democràtic, que figura que entén el seu paper en un Estat de Dret:
"The government opposes extremism in all its forms."
I tan ample.
Si volen poden llegir la versió de Wilders al seu blog.

2 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

"David Irving fue detenido el 11 de noviembre de 2005 por agentes de la Inspección de Policía de las Autopistas cerca de la localidad de Johann in der Heide, en el estado austriaco de Estiria, con base en una orden de captura de un tribunal de Viena emitida en noviembre de 1989 por delito de apología del nazismo según la Ley de Prohibición vigente en Austria desde 1947. Irving se había trasladado a Austria aparentemente para pronunciar un discurso invitado por la cofradía estudiantil Olimpia, que agrupa a estudiantes de extrema derecha. Irving sabía que pesaba sobre él una orden de captura desde 1989 por haber dado discursos en círculos neonazis austriacos, violando la Ley de Prohibición.

Irving fue condenado el 20 de febrero de 2006 a tres años de prisión por el delito de negacionismo, tipificado en el Código Penal austriaco, y por falseamiento de la historia, a pesar de haberse declarado culpable del mismo y de haberse retractado de algunas de sus afirmaciones anteriores, admitiendo durante el proceso la existencia de las cámaras de gas y la eliminación de millones de judíos. El tribunal declaró no haber encontrado indicios de arrepentimiento en la autoinculpación de Irving. Irving fue liberado el 20 de diciembre de 2006."

Font: Wikipedia

Com podem veure, ofendre els jueus surt més car que ofendre els musulmans...

Fisk

6:36 p. m.  
Blogger Raül Alcón ha dit...

Veneçuela

9:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici