dilluns, de gener 26, 2009

Bona feina

Estic molt content amb l'actuació del govern català durant la ventolera dels últims dies: no fer res. No és broma, ja saben que en el meu ideal de societat, el paper del govern és més aviat esquifit i no inclou, evidentment, decidir sobre l'idoneitat de celebrar competicions esportives, decretar un toc de queda perquè fa vent o sortir a la tele a dir-nos que anem amb compte. Ara bé, dedueixo dels resultats de les últimes eleccions (i de totes les anteriors) que els meus conciutadans no comparteixen en una proporció gaire elevada les meves opinions sobre el rol de l'Estat. Així que confio que després dels nens morts a Sant Boi, el sempre exigent votant català no deixarà passar l'oportunitat per castigar severament a uns polítics que han fallat una vegada més a les obligacions per les quals els van escollir. I sinó que votin liberal.

4 comentaris:

Blogger Xevi ha dit...

Avui en Cuní parlava d'això als Matins i cardava un fàstic horrible. Que si la gent havia de fer cas a la tele, que si la gent havia de fer cas al govern, etc.

2:50 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

D'acord, Sr. Director. Però... com diantre es vota liberal a Catalunya?

1:18 p. m.  
Blogger El Director ha dit...

Sí, aquest és un problema...de moment no es pot, però com que confio en el mercat, estic convençut que si existís una demanda de polítics liberals, sortiria algun partit a satisfer-la.

2:38 p. m.  
Blogger Xevi ha dit...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

1:22 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici