divendres, de gener 26, 2007

Un altre nivell

Avui he conegut la que serà la meva IA (International Assistant) durant el semestre. Per norma general prescindeixo d'aquest tipus de programes institucionals, però la idea, en aquest cas, no m'ha semblat dolenta del tot. Assignen a cada estudiant d'intercanvi un estudiant del BC a temps complet perquè li faci de tutor i l'introdueixi ràpidament al seu cercle de coneixences; una manera d'accelerar la nostra inserció a la societat bostoniana. A mi m'ha tocat la Nicole, de Singapur. Dues coses m'han sorprès: la quantitat d'informació que havia recollit sobre mi (fins i tot em tenia preparat un regal d'aniversari) i les poques bajanades que ha dit durant l'estona que hem parlat. Vull dir que a Barcelona el més normal quan coneixes un universitari (que no estudii economia) és que t'enxufi tota la corrua de tòpics estàndard sobre com veu el món i l'economia. Ella parlava de la globalització sense complexos, sense donar-hi excessiva transcendència, com el que és: una conquesta de la llibertat humana, obvietat que a les meves castigades orelles europees els ha sonat a música celestial.

3 comentaris:

Blogger Raül Alcón ha dit...

Ja ho diu en Bruce: "There's treasure for the taking of any hard working man who makes his home in the American Land"

De la Nicole, per cert, no has dit res del que realment ens interessa.

9:39 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Pobreta Nicole, què haurà fet (o no fet) per haver de merèixer aquest càstig! Haver-te de suportar!

4:08 p. m.  
Blogger Unknown ha dit...

Aha, I found your blog! I saw my name but I can't understand most of the rest. You had better have said something nice!

3:49 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici