divendres, de gener 19, 2007

Sàtira original

Llegeixo que el cèlebre periodista satíric Art Buchwald ha mort. Ell mateix es despedia en un article publicat avui al Boston Globe. Lluís Foix, a la Vanguardia, aprofita l'ocasió per explicar qui era Buchwald:
'ridiculizaba a los ricos, a los poderosos y a los famosos.'
Tinc la sensació que precisament d'aquesta gent tothom s'atreveix a fer-ne burla. Què tal un humorista que ridiculitzés els pobres, els febles i els mediocres, per exemple? Per variar no estaria malament. I això sí que seria un mèrit i una prova de valentia, francament, perquè fer sàtira del president Bush, què volen que els digui, tant tant original no és, no ens enganyem.

4 comentaris:

Blogger @JoakimVivas ha dit...

Completament d'acord amb l'article, però pensar que per això estem els socialdemòcrates.....obro un concurs públic per a imitadors de pobres, es subvencionarà el pinzell, les pintures i el boc "guarro" per a fer les primeres ratlles!!!

5:59 p. m.  
Blogger Raül Alcón ha dit...

Tens tota la raó.

8:59 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Però es que la societat no depèn de decisions de pobres i "gent sense poder", sino de presidents i ministres.
Tan se m'en dona que un desconegut faci l'imbècil. Pero si aquest desconegut es president dels EEUU i de les seves cullonades m'hi va una guerra, els seus actes m'importen força més.

Pd. Sento la mala redacció del comentari, pero no estic gaire lúcid

11:05 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

El liberalisme és el pare del comunisme. Algun dia ho entendràs.

2:24 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici