dimarts, de gener 23, 2007

20 anys

No volveré a ser joven

Que la vida iba en serio
uno lo empieza a comprender más tarde
-como todos los jóvenes, yo vine
a llevarme la vida por delante.
Dejar huella quería
y marcharme entre aplausos
-envejecer, morir, eran tan sólo
las dimensiones del teatro.
Pero ha pasado el tiempo
y la verdad desagradable asoma:
envejecer, morir,
es el único argumento de la obra.

J. Gil de Biedma "Poemas póstumos" 1968

No m'hauria imaginat mai que jo també faria 20 anys.
Fins ara m'era fàcil refugiar-me en l'1, però s'acosta ja el moment de demostrar que sóc alguna cosa més que jove.

14 comentaris:

Blogger Raül Alcón ha dit...

Felicitats company.

1:45 a. m.  
Blogger Ferran Caballero ha dit...

Felicitats

1:48 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Felicidades!

2:59 a. m.  
Blogger Echeva ha dit...

Felicitats!

Y de regal el paqueton que veurem dema al llevarnos!!! Ueee!!!

5:15 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Felicitats! Ah, i molt bon article ahir al Singural

10:39 a. m.  
Blogger Odalric ha dit...

Mòltes felicitats...

Amb aquesta edat jo era a l'altre banda del país, a San Diego... com passa el temps!

10:49 a. m.  
Blogger Guillem Casas ha dit...

Congratulations! Per no ser repetitiu i per a adaptar-nos a la llengua d'on et trobes. Jeje!

Un escrit que fa pensar, sí senyor. Cal portar-ho a la pràctica!

Feliços 20 anys!

12:29 p. m.  
Blogger Fr ha dit...

Felicitats!!!!!
No et preocupis, tens 10 anys per articular un projecte. Jaime Gil de Biedma era amic meu, el poema el va escriure algunes décades més tard :-).
Una abraçada.

12:54 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Felicitats!

I ara regala'ns a nosaltres els artícles promesos (Continuació del viatge a Roma i les American partys).

1:30 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

...el mateix que tots: felicitats!
Els vint primers anys són per aprendre: ara posa-ho tot en pràctica. Te'n sortiràs molt bé.
Una abraçada.

3:52 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Felicitats

4:11 p. m.  
Blogger @JoakimVivas ha dit...

Felicitats!!!!!!!!!!! 20 anys d'ultraliberalisme!!! Als 23, els que tinc jo, et faràs socialdemòcrata, ja t'ho dic jo!! jejeje

7:55 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Fa setmanes et vaig dir que escriuria al teu bloc i faria alguna crítica... ja saps que pensem diferent! i que em fan rabiar segons quins comentaris... :P

Però avui no t'ho mereixes... avui, simplement et felicito pels teus 20!

Happy Birthday!

cuida't molt i a veure és veritat i et cases amb l'americana que deies!
aaah... i sobre allò de donar 4 duros i que et facin les feines de la casa... quina barra que tens! xD

petonets...
Gemma.

PD: com s'ho curra ta cosina ambla foto... :)

4:51 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

per cert... tu tmb pots criticar-me al meu fotolog!:P

www.fotolog.com/merdalerda


L'origen del nom està a la foto 15 del mes de Setembre)

apa!un segon petonet!*

4:53 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici