dimecres, de novembre 08, 2006

Entrevista

Aquest matí Josep Cuní entrevistava Pepe Montilla a Els Matins de tv3.
Els lectors amb problemes d'insomni poden clicar aquí directament. És curiós no ser capaç de pronunciar ni una sola essa sonora en mitja hora d'entrevista. Jo, quan parlo en castellà i se m'escapen aquelles esses i ces tant ridícules he d'aguantar somriures burletes i comentaris despectius sobre el meu castellà. És el mínim.
Una mostra de la brillantor del nostre futur president:
Josep Cuní: És veritat que Esquerra Republicana controlarà TV3?
Pepe Montilla: bé miri jo no em puc...eee...aaa... aquesta... jo no sé d'on surt...eee...mm..aquesta afirmació, no? yo no [atenció amb els pronoms:] se la he escoltat a ningú d'Esquerra Republicana. Lo que le puc dir és que...eeehh..mm...aquesta cassa està controlat [està fort amb els gèneres també] per el Parlament... com al propi govern no? com...eehh..mmm... el Parlament controla el govern...eee...mm..perquè és el depossitari de la soberania, de la soberania i per tant...per tant... aquesta és la seva funció.
José Montilla, exalcalde de Cornellà de Llobregat, expresident de la Diputació de Barcelona, exministre d'Indústria, primer secretari del PSC, membre de l'executiva federal del PSOE i futur president de la Generalitat de Catalunya. Tot això expressant-se així.
Cada dia veig més clar que Catalunya és el país de les oportunitats.

3 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Jordi, ets decididament massa cruel amb aixó de "Madame Cuní" però és veritat que la resposta d'en Montilla fa por.....

8:24 p. m.  
Blogger Guillem Casas ha dit...

Una traducció no massa literal que diguem però la real fa força por també.

Baja, que Montilla és prou desastre ja de per sí.

8:50 p. m.  
Blogger El Director ha dit...

Tens raó, fora de lloc això de Madame Cuní. Rectifico.

8:53 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici