dijous, de novembre 09, 2006

Cites cèlebres

Amb motiu de la reedició del pacte socialcomunista per ocupar la Generalitat, a l'Estable recuperarem la tradició de penjar regularment una cita cèlebre d'algun il·lustre liberal que tingui a veure amb les últimes barbaritats d'aquest govern partidari de la moderna negació de la llibertat humana, la socialdemocràcia.
Walter Williams sobre la justícia, per començar:
"Allò que és just s'ha debatut durant segles, però permeti'm ara que li ofereixi la meva definició de justícia social:
Jo em quedo el que jo guanyo i vostè es queda el que vostè guanya. ¿No hi està d' acord? Bé, aleshores digui'm quina part del que jo guanyo li 'pertany' a vostè - i per què."

1 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Va dirigit a mi això?

11:34 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici