dijous, de març 26, 2009

Hemeroteca

A la web de La Vanguardia hi han instal·lat una hemeroteca magnífica i aquest matí m'he dedicat a fullejar l'exemplar del 23 de gener de 1987. No pensava que informativament fos cap dia destacable, però per mi és un dia prou important (vaig néixer) i m'ha fet gràcia saber quines notícies llegia la gent mentre venien cap a la Dexeus a veure'm per primera vegada.
I furgant amunt i avall he topat amb aquesta notícia:

"Un funcionario de EE.UU se suicida ante la TV durante una rueda de prensa"

La història i el vídeo són brutals, de veritat. Ara, ja els aviso que si són sensibles a les escenes dures més val que no el mirin sencer.

6 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Jo no vull mirar-lo, Sr. Director. La veritat és que no recordo aquesta notícia.

9:57 a. m.  
Blogger Daniel Vicente Carrillo ha dit...

També vaig néixer a la Dexeus, però vuit anys abans, i recordava el vídeo vagament. Fins avui no he sabut de què es tractava.

En fi, mor un funcionari i neix un llibertari. No sé si Pitàgores tindria res a dir-hi.

Salutacions.

1:00 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

crim i càstig

10:26 p. m.  
Blogger Juli Surell ha dit...

Segurament el senyor Pitàgores diria que tal dia farà un any. Al capdevall tots ens hem de morir, fins i tot vosaltres, els "llibertaris" de minuta en negre.

1:48 p. m.  
Anonymous Tautólogo ha dit...

Ostres, Juli, que has fet un curs d'expressió escrita?

2:46 a. m.  
Blogger Juli Surell ha dit...

No, no n'he fet cap, de curs. Em surt així de natural. Creus que tinc talent? M'hi dedico?

12:23 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici