dissabte, de març 03, 2007

Spring Break

Marxo de vacances. En diuen Spring Break, són deu dies de festa que aquí tothom aprofita per marxar com més lluny millor. L'estrella és Florida i els seus 27 graus, però nosaltres teníem ganes de més quilòmetres i aquesta tarda volem cap a San Francisco, Califòrnia. Com es poden imaginar aquest és un dels viatges que sempre he volgut fer. La idea és llogar un furgoneta típica americana a San Francisco i baixar per la Route 1, vorejant el Pacífic: Santa Cruz, Monterey, Santa Barbara, Santa Monica, Los Angeles i San Diego. No s'emocionen de pensar la de tonelades de CO2 que deixarem anar? S'admeten apostes, com sempre. Poden consultar l'itinerari, si volen. El cas és que fins dilluns de la setmana que ve no tornaré a seure al meu despatx de l'Estable, amb totes les eines necessàries per complir el meu deure en la batalla que desinteressadament lluitem contra l'Estat del Benestar. I pensar que tot és per deixar un món més lliure als nostres fills... som una colla de sentimentals, no cal que m'ho diguin. De totes maneres m'anirà bé descansar uns dies i a vostès m'imagino que també. Poden aprofitar el temps, mentrestant, per acostumar-se a visitar tres webs que haurien de ser visita obligatòria per tots aquells que acostumen a comentar aquí:
Això no vol dir que des de Califòrnia no escrigui res, però suposo que amb menys carrega ideològica i menor freqüència. Si no és que m'avorreixo molt.
Nota: He notat la tendència que tenen alguns de convertir debats sobre qualsevol tema en discussions sobre la meva estupidesa, la meva ignorància sobre política internacional o el poder adquisitiu de la meva família. Per no barrejar coses, obro el post de sota (sota l'enquesta) per tots aquells que no puguin reprimir les ganes d'insultar-me durant aquests dies de festa.

11 comentaris:

Blogger Raül Alcón ha dit...

Bon viatge company.

12:19 p. m.  
Blogger Daniel Vicente Carrillo ha dit...

Enveja... Jo també vaig passar per allà, precisament poc abans de llicenciar-me a la Pompeu. I hi tornaria (a San Francisco, no a la Pompeu).

12:45 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Bon viatge.

Interessant blog.

1:59 p. m.  
Blogger Guillem Laporta ha dit...

Caram caram!

Gaudeix del viatge company!

4:07 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Quan puguis entra a www.ideachannel.tv, que és una web feta en honor d'en Friedman. Hi veuràs el Schwarzenegger (més o menys) elogiant-lo i uns quants vídeos del mateix Friedman que estan molt bé. Ho dic perquè sàpigues que te'n vas a un Estat governat per un paio civilitzat.

6:29 p. m.  
Blogger Odalric ha dit...

Us acostareu a Tijuana?

12:43 a. m.  
Blogger Moré ha dit...

Bon viatge i millor tornada. I la contaminació atmosfèrica que faràs serà molt menor que a Europa . Les normes EPA Californianes són molt més restrictives que les federals americanes i les Ce europees.

9:55 a. m.  
Blogger Guillem Casas ha dit...

Bon voyage! Amb l'Alcón tenim ganes de fer la 66, amb aquell Mustang... me'n fots venir més ganes, jeje!

Afegeixo aquí que dels resultats de l'enquesta em quedo amb l'Scarlett (ja t'agradaria que ella fos votant) i del Post de "Ets un..." jo diria que ets un nano amb les idees clares, que no te por de transmetre-les, que apren dia a dia per a ampliar-les i que lluita per dur-les a cap. Vaja, lloable.

8:41 p. m.  
Blogger Dessmond ha dit...

Vaig fer una viatge semblant al que comentes. Hi vaig incloure Las Vegas, paradís estrany.
Com més voltes pels US of A, més t'estimes Europa. America agrada, però Europa te l'estimes.
Bon viatge i bona tornada.

12:30 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

No t'oblidis dels Grateful Dead !!!

5:39 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Jordiii!

Carai, nen, que bé que t'ho montes aixos, eh??

Desprès no hi haurà qui et faci tornar!
Passa.t'ho molt bé, i no facis gaire mal!

Per aquí, com sempre... amb alguna novetat familiar... un dia m'hauràs d'ajudar a escriure un llibre. En serio... som molt interessants!

Un petó maco!

9:54 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici